Mutlaka bir doktorla görüşün yada filyasyon ekibini arayıp pandemi hastanesine gideceğinizi söyleyin tahlil vermeye hamile olduğunuzu belirtin . Ben karantinamın 2.günü Pandemi acile gittim benden kan idrar alıp sonuçlarıma baktılar. Ve bi kaç değerim çok düşük çıktı ona göre doktor ilaç verdi. Ve kendi kadın doğumcu doktorumla da görüştüm oda bana vitamin kan sulandırcı bi kaç ilaç yazdı o sayede toparlandım çok şükür