Cimen1409 bsrakaradayi 6 7 kilo gidiyor ilk kızımda öyleydi bu biraz daha tombiş 7 gıder dıye düşünüyorum normal doğum bnm
Glten bsrakaradayi hastaneden -6 kilo ile çıkmıştım 3800 kızım doğmuştu bu arada sezaryen doğum yapmıştım hastaneden çıktığımda hamile kaldığım kilodan zayıftım 😁
mutlugebeee bsrakaradayi sezaryen oldum anca 1 hafta sonra tartılabildim 9 kg gitmişti oğlum zayıf doğmasına rağmen
Lulemom bsrakaradayi sezaryen oldum 12 kilo alıştım. Bi hafta sonra 6 sı gitti. Diğer 6 hala duruyor 🤣 3.5 ay oldu, ama ben çpk yiyorum o yüzden de hala duruyo olabilir 😄
mxs34 Kişiden kişiye değişiyor canım. Ben mesela 22 kilo almıştım hamileliğimde, şuan hamilelikten önceki kilodayım oğlum 11 aylık. Yani dediğim gibi değişiyor kişiden kişiye. 🥰
bsrakaradayi mxs34 yok şeyden mtürü sordum diyorlar doğurduğun an ⅚ kilo gidiyor falan acaba gerçek mi diye merak ettimde 😂😂
dfnomr bsrakaradayi ben 96.6 ile doğuma girdim bebeğim 3600 doğdu geldiğimde 93 kiloydum utanmasam kilo alıp gelecektim herhalde eve 😂😂 sezeryan oldum doğumdan sonra yavaş yavaş gitmeye başladı 😂
Aylin_16 bsrakaradayi sezeryan normal farkediyor mu bilmem ama iki normal doğum yaptım ilkinde 19 kilo aldım doğum yaptığımın ikinci günü -10 kilo haftası -15 gitti kendiliğinden ikinci doğumumda 14 kilo almıştım doğum sonrası o da çok hızlı gitti hatta aldığımdan fazlası gitti bildiğim kadarıyla 15 kilo üstü almışsan doğumdan hemen sonra 10 kilo kesin gidiyor ödem çoktu bende birde bunun etkisi olabilir
Failknr bsrakaradayi valla ben henüz dığurmadım ama doğurursam hemen tartılmayı düşünmüyorum. 3-4 ay sonra tartılırım kiloya takıp üzülme ihtimalim var😁
dml33 bsrakaradayi çok çabuk 10 kiloya yakın gitmisti 12 13 falan almistm zaten ama somra sutum az diye yedim yedim 😅😅geri aldım