Busra2013 Kızlar karnımın en altında pat pat deprem oluo sankı ve oyle oldukca ıdrarım gelıo bebekmı bu
Tugbatugba-8181- Busra2013 13 haftalık benm bebeğim 2. Hamileliğim o yüzden erken hissetmeye başladım geceleri hareketleniyor.:)
Busra2013 Melistosum ne bılım 26+6 oldum hala ayırt edemıom bole en alta rahmın ustunde pat pat bole dalgalanıo bole deprem gıbı degısık arada oluo ve ıdrarıma baskı yapıo
Mekda46 Busra2013 bende de oluyor 26 haftalığım bende korkudan ölüyorum dogurucam diye 😂😂🤣demkki normalmiş
emelsena Busra2013 yaa ne güzel 🥰 bende bazen öyle yapıyorum. 👼🏻 Her gece elim karnımda uyuyorum ona sarılarak ♥️
2405Sm Tugbatugba-8181- canım bende 15 haftalığım bende arada yukarda da hissediyorum ama 12 haftadan beri rahim den sanki bir şey çıkacakmış gibi pat diye bir şey oluyo arada ve ondan sonra hep tuvaletim geliyo sende oldu mu yada bu ne başka bir şey mi sancı gibi
blueberyy00 Busra2013 kalp kalbe bu kadar karşı olur ayni şeyi yazmisim postuna yeni en alta indim.sende aynisni demişsin 😂😂
OOzge25 Busra2013 ahahha anlarsın anlarsın hıçkırık baya ayırt ediliyo aslında bende doğuracam yarın 38 haftalık oluyo 😂
blueberyy00 Busra2013 kız sen doguracan nerdeyse yakında daha haraketleri ayırt edemiyor musun güldürdün valla beni ne yalan söyleyeyim arada görüyorum postlarini 😂😂🤭🤭
Busra2013 blueberyy00 valla dogurcm daha ayirt wdemiom allahtan hareket ettiginu yaksladigimds dissrdan gozukuo😂😂😂