secoz o kalan idrar değil. Sondayı takmak için verilen bi sıvı. Çıkarktırken de o verdiklerini geri alıyolar. Verdikleri sıvıyla içerde sonda sabit kalıyo, sonra çıkartırken de o sıvıyı geri alıyo sonda boşa düşüyo ve çıkıyo. Bir şey hissetmiyorsun korkma. Bende çıkartıken anlık bi gıdıklanma gibi bir şey olmuştu.