kzlar doktoruma sorucamda tatılde dıye rahatsız etmek ıstemedım. Ağrı icin sürmüstüm biraz bacagıma bende cok kaşıntı var bi baktım kaşıntımı azalttı mentollu ya. Cok iyi geldi kullanan var mı gebelikte öneriliyor mu bilginiz var mı. Zaten krem vermisti doktor gram etki etmedi. Ne denediysem boşa ama bu iyi geldi sanki. Nette ufak arastirma yaptim kımı kullanılıyor diyor sürünce bebem de ferahladı herakde hareketlendi:))