Hanımlar iyi akşamlar öğlenden beri sol göğsümde ağrı var ve ağrıyan yer sıcak gibi 38 haftalık hamileyim Perşembe günü sezeryan olucam böyle devam ederse ağrı bebeği emziremem dokunamiyorum bile başına böyle bisy gelen var mı nasıl bır yol izlediniz