-aybuke75 26+1 m ve midem çok kötü, kustum az önce süt kaynattim süt içsem birşey mi olur mu dokunur mu lütfen yazar mısınız
Mavistez -aybuke75 midenizi de usutmus olabilirsiniz ama kusmanın hemen ardından bişey yiyip içilmemeli bu mideyi dahada zorlar su dahil
Aslitemiz -aybuke75 su sıvı şeyler dahada bulandırır mideyi bulantiniz olduğunda kraker leblebi çizi kuru şeyler yeyin
Defnecimm -aybuke75 bence sıvı tüketmeyin. Eğer varsa çubuk kraker yada kuru ekmek yerseniz daha iyi olur. Uyumaya çalışın. Çok sıcak olmayan hafıf serin ve havası temız bir odada sabit kalıp fazla sağa sola dönmeden uyumaya çalışın. Sabaha düzelmiş olursunuz 😊
-aybuke75 Sude-96 Sütü kaynattim, içsem birşey olur mu peki midem bulantısı geçti biraz ama korkuyorum bebeğim zarar görmez değil mi kusmak normal mi bu haftada
BeyzA-93-22 Miden bişey yediginden kaynaklımı bozuldu normal olarak mı kustun kötüsün eger bişeyden zehirlendigini düşünmüyorsan iç yarım çay bardagı ısıt ılık bi şekilde az tüket dememin sebebi zararı oldugundan degil bazı insanlarda laktoz toleransı olup hazımsızlık yaptıgı için
-aybuke75 BeyzA-93-22 bilmiyorum ama büyük ihtimalle akşam 10 civarı burger yedim o mu dokundu acaba , az önce uykudan uyandım bulantiya ve bu bı kaç hafta önce tekrar olmuştu korkuyorum ilk gebeliğim
Happymommy Sıcak süt hiç içmeyin bence, daha kötü olursunuz. Uzanmak daha iyi geliyo bana. Eğer açlıktan mideniz acıyorsa leblebi, ceviz yeyin birazcık
Esra-gkl -aybuke75 aynısı bana da olmuştu o haftalarda sonra ki hafta yine bi kere olmuştu korkacak bi şey yok merak etme ara ara oluyo
Aylin_16 -aybuke75 gebelikte kusmak normal hangi ay olursa olsun ama yediğin de dokunmuş olabilir kusmuşsun sonuçta mideni boşaltmışsın devamında sürekli öğürme ve ishal soğuk terleme olmuyorsan zehirlenme olmamış demektir korkmana gerek yok tuzlu ayran içebilirsin süt yerine ya da bi kase yoğurt ye canım