Beyaz sabunu tüllerime bende koyuyorum arkadaşım fakat rendeliyorum bir kutuya dolduruyorum her makina için bir ölçek koyuyorum bir tam kalıp çok olmuş olsun tecrübe birdahakine öyle yaparsın ve deterjan hazenesine değil tülü koyduğumuzda üzerine döküp kapağını kapatıp çalıştırıyorum aksi halde katı bir formu olduğu için deterjan haznesinde borusunda vs kalıntı bıraktığını duydum 😘