mndgl_2555 merhaba covit aşısını vurulup doğum yapan annişler varmı acaba biraz merak içerisindeyim de lütfen bilgilendirirmisiniz doğum nasıl geçti bebişlerin sağlık durumu nasıl 🙏🏻☺️
Alse35 mndgl_2555 ben 2 dozu da oldum bebeğimin yapısal bir sorunu oldu ama çok şükür aşıdan kaynaklı hiçbir problemle karşılaşmadık ben her hamileye tavsiye ediyorum
Derin0712 mndgl_2555 iki yakin arkadasim dogum yapti biri 2 ayljm biri 1 aylik hicbirsorun yok biontec asililar cevremdede bircok kisi duydum asili dogum yapn bende uc doz asiliyim bir ay kaldi doguma
miyopmom mndgl_2555 bende gecen hafta oldum insAllah bir sorun cikmaz kimsede, arkadasim dogum yapti cok sukur her sey yolunda
Alse35 mndgl_2555 amin canım cümlemizin evlatlarına inşallah 🙏 aşı olmayıp bebeğimin günahına girmekten korktum açıkçası yine de doktoruna danış öneriyorsa erteleme
mndgl_2555 Alse35 ben 2 doz aşımı oldum canım sadece olupta doğum yapanları merak ediyordum insan yinede aşı olurken tereddüt ediyor doğana kadarda soru işareti inşallah bizede bebeklerimizede şifa olur 🙏🏻☺️
mndgl_2555 Eylull17 ben hiç kan sulandırıcı kullanmadım doktorda gerek görmedi herhalde sadece biraz şekerm yüksek okadar oda kendi yöntemlerimde evde yediklerime dikkat ederek düzene sokmaya çalışıyorum ☺️