Merhaba reglimden 6 gün önce erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çok belirsiz çıktı. İkinci testi yaptım bir gün sonra yine aynıydı. Dün akşam lan testi verdim 2.69 çıktı 2 gün sonra tekrar kan testi ver dediler sizce hamile miyim başına gelen var mı