esras Kasıklarımda hep seyirme oluyordu bu son zamanlarda şimdide bir kaç gündür batma oluyor ne olabilir 🤔 hafta ici hamilelik testi yaptım negatif çıktı adetinde 4 gün gecikti 😶
Edahoso esras ben de mesela belirti yoktu 2 gün gecikmem oldu yaptım çok silik çıktı adet dönemine yakın olduğu için ertesi gün yine yaptım daha net çıkınca doktora gitmiştik. Sonradan kasık ağrısı vs olmuştu
esras Edahoso evet düzensizliğim oluyordu ama 3 4 ay önce kadın doktoruna gitmiştim erkeklik hormonu yüksek dedi bir tane ilaç verdi 1 ay içtim sonra 2 ay düzenli adetim geldi ama bu sefer gecikti test yaptım geçen negatif çıktı acaba erken diye mi çıkmadı bilmiyom ama
Eliztos_04 Edahoso bende 41 gündür adet olmuyorum hiç bir belirti de yok test yaptım negatif bende çözemedim ne var ne yok
Ummu_osman esras İkinci çizgiyi göremedim canım. Yumurtlama zamanında da kasık ağrıları oluyor enfeksiyon da olabilir.