Doğum sancısını bir kere yaşadım böyle adet olacakmışım gibi girip girip çıkmıştı bu başka aslında bugün 3,4 saat aralıklarla oldu gece 11e doğru olmuştu şimdi yine başladı böyle adet sancısı gibi değil ama karnımda bi rahatsızlık hissi var, affedersiniz kabızım bu arada 1 haftadır onun ağrısı sancısı olabilir Mi ? Önümüzdeki pazartesi sezeryan günüm var normalden korkuyorum 37+5 şuan piskolojik de olabilir belki çok korktum bi anda