Güzel hamişler gebeliğe 53 kilo ile baslayıp 68 kilo oldum. Bu cumartesi sabahı normal doğum yaptım. Göbeğimi gören sanki içinde bir tane daha var diyor 😂 bu ne zman gider tahmini neler yapmamız gerekiyor. Korse vs kullanılıyorsa hangi markadan aksınız fikirlerinize ihtiyacım var