Mxii 21 haftalık gebeyim ikinci bebeğim aslında yine de kararsız ım fikre ihtiyacım var yaptırmasam pişman olur muyum 🤔
asenacicek Mxii bebeğin iç organları gözüktüğü için herhangi bir sorun var mı görülebiliyor. Ona göre erken tedavi başlanabilir. Pahalı bir şey olduğu için tabii herkesin gücü yetmiyor.
Nazlimom Mxii yaptırmalısınız bencede ben cumartesi girdim kalpteki damarlarına kdr inceledi doktor 45 dk 4boyutludada yüzünü göstermedi bugün tekrar gidecegim