Arkadaşlar bugün itibariyle tam 7 haftalık hamileyim çok fazla mide de gaz var normalde de gastritim var ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri çok rahatsız ediyor artık ağrı falan yapmaya başladı süt de içmek istemiyorum midemi bulandırıyor önerebileceğiniz birşey var mı acaba