Mrymarvs 28+5 haftalk gebeyim büyük tansiyonum 13.6 çıktı gebeliğinde tansiyon problemi yaşayanlar var mı
Cigdemoyku Mrymarvs ben yaşıyorum 12. Haftamdan beri.normalde tansiyonum 10-11 çıkıyor.13-14 olduğu zaman direk kusuyorum.coraspin kullanıyorum.su an 30 haftalıgım.hersey normal onun dışında çok şükür
yenibiranne Mrymarvs bende bu aylarda yaşamıştım 15 8 e cıktı gebelik ilerledikçe bir hemşire 18 e de çıksa sakın korkma demisti galiba stres de sıcak havalarda yükseltiyormus ben tuzu tamamen kesmiştim
mlssrn Bende yaşadım holter takılarak takip edildi alfamet kullandım 1 ayda geçti..sonra 36.haftada tekrarladı 14-15 arası gidip geliyordu 1 gün hastanede yatırdılar idrar takibi yaptılr protein kaçağı oldumu diye olmadı ama riske atmak istemedi doktorum bu yüzden 37 de erken doğum yaptım ama Allaha şükür sıkıntısız doğdu ve yoğun bakım küvez vs onlara gerek olmadı..
Mrymarvs mlssrn ben doktora görünmedim clexane kullanıyorum hastane yakın olduğu için orda vuruluyorum gitmişken ölçtürdümde doktora görünsem mi acaba yoksa bi kaç gün daha ölçtürüp takip mi etsem
YagizAsyaMom Bende 17+3 günlüğüm bugün 14 çıktı tansiyonum doktor dahiliye bir gözük bakalım tansiyonunu nabzına baksınlar şeker açısından takip edelim dedi korkutucu bir şey mi bu haftalarda bugün çok stresli girdim muayneye acaba ondan mı oldu 😔😔😔
Mrymarvs yenibiranne bende tuzu hayatımdan tamamen çıkarmış durumdayımda korktum böyle olunca umarım kısa sürer