ArenAsilmomm Kızlar Bandırma royal hastanesine giden var mı? 15 gün içinde tekrar kontrole gidince mi ücret alınmıyor yoksa 10 gün mü bilen yazabilir mi
Rabiikk ArenAsilmomm tayinimiz çıkmadan önce yaklaşık 4 ay önce gittiğimde 10 gündü. Değişip değişmediğini doktoruna ya da sekretere sorabilirsiniz
ArenAsilmomm Rabiikk en son ayın 27 sinde gitmiştim bugun tam 10. Gün oluyor o zaman sekreteri arayayım teşekkür ederim
Seross10 Ben devlete gidiyorum ama daha önce keyfi gittiğimde doktor bey 1 hafta sonra gel ücretsiz muayene ol demişti
Seross10 ArenAsilmomm bana hayal bey öyle demişti 1 buçuk ay öncesi falandı 1 hafta sonra gel ücretsiz muayene ol diye siz yine net sorun öğrenin 🙂
ArenAsilmomm Seross10 bende hayal beye gidiyorum bu akşam bi sorunm oldu kendine mesaj attım yarın gelin dedi ama muhtemelen ücret alırlar ozmaan dimi
Seross10 ArenAsilmomm büyük ihtimal alırlar gibi. Özel hastane belli de olmuyor ki açıkçası isterseniz arayın sonuçta hastane orası