Seda9507 34+0 Bizimde bebiş doğdu butonumuz gelmiisssss 🥳🥳00.00 da nasıl fark etmedim bende bilmiyorum
Seda9507 Rose91 Minikmucize51- oh ne güzel 🥳🥳 kolay doğumlarımız olsun inşallah. Hayırla sağlıkla gelsinler bebişlerimiz 🤲
Minikmucize51- Seda9507 teşekkür ederim canım rabbim bütün herkeze sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin inşallah ❤️
Seda9507 Esra-57 sizde sonradan fark ettiniz heralde 😀 yazı bitiyor daha aşağı inmiyordum ben yanlışlıkla inince fark ettim 😀