Linakent Ozgeliko kuzum normalde 2 saate düşer ama yarın tekrar bak rezil bir hastane gerçekten aile hekimine sor en azından sonuçlarını öğrenmiş olursun o hastahaneden hayır gelmez
Denizi3535 Ertesi güne anca düşer hasta numarası varsa ordan bakabilirsin ama ertesi gün düşüyor tepecikte
Ozgeliko BabyBabyy01 E nabiza baktım ama hâlâ düşmedi,üstelik aradım acili sonucum çıktı mı diye,aile hekimliginize giderseniz sonucunuzu ogrenirsiniz cevabı aldım,bir daha da oraya adım atmam
BabyBabyy01 Ozgeliko bencede gitme çok kötü bı hastane zaten ilgi falanda yok bende bı kez aciline gitmiştim bı hemşire vardı kadın 4.Ye hamileymiş kadının suratina diyodu bu yaşta ne bu 4. Çocuk diye kadında ağzını açmadı bile
Ozgeliko BabyBabyy01 Ay evet bende bugün aynı durumları duydum,gerçekten iğrenç muamele yapıyorlar insanlara