Gamze_eeennnnm evlatkokusu0806 ayyy bende sabah aynı şeyi yaşadım canım çok istedi yedim ve kavruldum kül oldum ama sonra tekrar dirildim
evlatkokusu0806 Beyza97 valla yok birde ayıptır söylemesi geğirme geliyor hepten yanıyorum aleevvv aleeevv 😣😣😂
Mimik 🥲🥲🥲🥲resmen ateş yemişsin bile bile… Ahahahha ben de birkackez yanacagimi bilfigim halde yemistim ya… InsaAllah gaviscon vardir… yoksa, dogla yontemler geciremeyebilir🥲
Mimik evlatkokusu0806 oooo😶😶😶 Su an nasil yandigini ben de hissettim…. Ne yapilabilir ki…karbonat var mi ki?… hem gebelikte icilir mi bilemedim vallahi yaa…
Minikmucize51- evlatkokusu0806 yarım çay kaşığı karbonatı yarım çay bardağı suda erit iç ben öyle yapıyorum yoksa hiç bişey fayda etmiyor