Asli-Gultekin Haftada gidiliyor devam etmek istiyorsan çalışmaya doktor çalışmanda bir engel görmüyorsa çalışabilir raporu alıyorsun ama yasal süre 37 . Haftaya kadar o zaman mecbur izne ayrılıyorsun