Busbus03 bol olursa olur. kaç haftalık sizin bilmiyorum ama ben yanıyorum.
normalde ağustos gelsin de az ısınayım diyordum, her şeyin içine termal tayt termal çorap giyerdim. şimdi tişörtle geziyorum yanıyorum vallahi. inşallah doğumdan sonra kalıcı olur. üşümemek ne güzelmiş😂