Kızlar ben daha 15 haftalık hamileyim ama aklıma şu takıldı , bebeğin kilosu 3 kilodan fazla olursa normal Doğum olmuyor mu şimdiki doktorlar sezeryanla alıp geçiyorlar uğraşmıyorlar hiç , bebeği 3.500 4 olup da normal Doğum yapan gördünüz mü hiç çevrenizde , Benim eşimi kayınvalidem 6 kilo normal Doğum olarak evde doğurmuş hemde onu duydukça kendime güvenim artıyor ama ne biliyim ya korkuyorum 🙈🙈 varmı benim gibi düşünen korkan endişelenen