Derin0712 32+3 olarak sorunuzu üstüme alabilirmiyim☺️ Bende fazla yürüyememek, sık idrara çıkmak, geceleri bacak ağrısından uyuyamamak ve zaman zaman olan nefes darlığı dışında iyi sayılırım 🌸 Benim oğluşta düzenli tekmeliyor ara sıra uyuyor canım bazen acısada mutlu oluyorum tekmelerine🙈 kucağıma alacağım günün hayalini kuruyorum bazende ne çabuk geçiyor zaman diyorum keşke zamanı durdurabilsek diyorum biraz daha dursa içimde😅 ilk gebeliğim ve ilk kez anne duygusunu tadıyorum fazla duygusal bakıyorum sanırım💖