Poncikbitanne Kızlar 30 haftadan sonra bütün annelerin mi bel ağrısı başladı 36 haftalık olduk midem bulanıyo 3 gündür ,ishal oldum ve belim çok kötü ağrıyo doğum belirtisi mi ama su yada nisan yok