Amineberra Arkadaşlar 25 gün oldu hâlâ olmadım 30 Kasım da kan verdim 0.100 dü sabah yine mi versem acaba
gbyalcin Amineberra aradan hafta geçmiş, bence bi kez daha verin sabah. İnşallah sağlıkla vardır bebiş 😊😊
Amineberra evlatkokusu0806 yani bilmiyorum kii Eylül de düşük yaptım iki kere adet de oldum kis yok enfeksiyon da yok ayy bilmiyorum yaa😓