__Fatmanuralm Gebeliğimin 20.haftanına girdim. Sanırım artık bitki çaylarının zararı olmuyor fakat hangi çayları içmem gerekiyor bilmiyorum. Bilgisii olan var mı acaba? ☺️
Asyaveannesi36 __Fatmanuralm nane limon ıhlamur kuşburnu içebilirsin canım Yeşilçay,adaçayı içme derim rahim kasılma yapıyor yine