ArenAsilmomm Haftadayım biraz yorulduktan sonra vajinamda dolgunluk hissediyorum kızlar birde altta da post açmıştım bebek kendini bugün topladı kasılma deniliyorsa ona kasıldı diyeyim. Post yorumlarında da rahim ağzı kısalığı olabilir diye belirtilmiş. Doktoruma mesaj attım kanama yoksa korkulacak bişey yok muayene gelin yarın dedi. Rahim ağzı kısalığı ise kanama görülmesi şart mıdır? Sizde nasıl oldu? Yoksa sadece yorgunluğa bağlı bi durum mudur çok endişelendim
0602 ArenAsilmomm ilk hamileliğimde rahim ağzı kısalığı vardı ilişkiden sonra kanama olmuştum kontrole gittiğimde ultrasonla rahim ağzı kısalığım olduğunu söyledi duphaston diye bir ilaç verdi çok düzeldi şuan ikinciye hamileyim ama aynı durum yok çok şükür🌸
Filiko ArenAsilmomm bende de var rahim kısaligı, bebek rahime baskı yapıyordu ozellıkle yururken, bel agrım cok oluyordu, kasıklarda agrı doktoruma soyleyınce Altan muayene etti rahim kısaligım varmıs
gzmbzc ArenAsilmomm panik yapma benimde 23.haftada rahim ağzı kısalığı dendi iki gün hastanede yattım hatta doğum kadar kalman gerekir dedi doktorum ikiz gebeliğim olduğu için aşa baya baskı oluyodu ama şuan 33haftama girdim kanama bende olmadı kendini yorma ben hep yatıyorum ayakta kalmamaya çalış
bebeliannegeldi ArenAsilmomm dediğiniz şikayetler bende de vardı. Detaylı ultrason yaptırırken perinatolog rahim uzunluğu normal demişti.
Meryyyd Öncelikle sakin olun rahim ağzı kısalığında kendi adıma söylüyorum her hangi bir belirti yaşamadım. 22. Haftamda farketti doktorum iğne fitil ile toparladı. Umarım bir sorun yoktur
Zumrutkb ArenAsilmomm benim de sınırda. Kanama olmadı ama 2 gün hastanede yattım şimdi progestan kullanıyorum yorulmamaya çalışıyorum. Daha iyiyim ağrılarım azaldı. Siz yine tedbiri elden bırakmayın. Doktorunuzun açıklaması içinize sinmeyen 2. Bir doktor görsün. Tedbir alınabiliyor çünkü.