berilsu1 kızlarrr merhaba hamile olduğumu 2 ağustosta ögrendim silik bir idrar testiyle aldırış etmedim şiddetli karın agrısıyla doktora gittim ve hamile oldugumu ogrendim değerim 0-5 280 cıktı bu normalmi??
doganursezmag berilsu1 Herkesin bethcg değeri aynı haftada olsa dahi farklılık gösterebilir önemlimoşan pozitif olması onlara takılma😊 Hayırlı olsun🙏🏻
Adakus berilsu1 ilk öğrendiğinden dolayı bu tarz şeyleri yaşayabilirsin gayet normal çünkü vücudun şuna adet dönemini atlatmaya çalışıyor bendede olmustu paniğe kapılma ve bunların bile tadını çıkar doktor kontrolüne de git 🤗 hayırlı olsun
berilsu1 doganursezmag ilk heyecan işte yeni yeni tanışıyorum bu duygularla endişelenmemek içten degil cok tesekkür ederim🙏🏼🤗