Zehratay 13+2 haftalık hamileyim yaklaşık 2 hafta sonra kontrole gitmeyi düşünüyorum ilk kızımda 17. Haftada öğrenmiştim cinsiyeti erken öğrenen anneler kaçıncı haftalarda öğrendiniz ? Ve doğru çıktı mı acaba bu gidişimde bende öğrenebilir miyim cinsiyet
burcuo Zehratay Ben 12.haftanın sonuna doğru gitmiştim, erkek olduğunu öğrendim. Şu an 21.haftadayım, doktor sonraki ziyaretlerimde de erkek olduğunu söyledi. Herhalde değişmez bu saatten sonra. 😄
Loveis16 Zehratay 17 haftamda erkek olduğunu öğrenmiştim bir daha gitmedim %100 demişti cuma detaylı var bakalım 🥲🤩
Zehratay Melikeakarsu umarım bu kez çok beklemem gerçekten çok merak ediyorum bu sefer sizin kaç haftalık
Zehratay burcuo bende haftaya gitmem lazım ama bir hafta daha geç gitmeyi düşünüyorum umarım belli olur 🥰
Melikeakarsu Zehratay 15 haftalık doktora gidene kadar 15+5 oluyor hemen hemen 16 haftalık oluyor belki belli olur cinsiyeti
Zehratay buketkartal ya maşallah böyle duydukça daha çok hevesleniyorum peki aynı erkek mi😃 inş benim de belli olur