Selam kizlar 34.haftayi tamamladik 34+2deyiz. Carsamba gunu hastaneye gittigimde nstye baglandigimda sanci 20 cikti ama kasiklarimda cok baski vardi meger bebis dogum pozisyonunu almis o yuzden kasiklarimda asiri baski hissediyordum ebe hnm muayene etti aciklik var mi diye ama rahim agzi cok yumusamis dokunsam acilcak dedi. Her an acilman olabilir hazirliklj ol dedi. Benimle ayni durumu yasayan var mi? Bebisim erken mi gelir acaba?