Bende aynı şekilde sırt ağrım cok kötü , oturamıyorum geceleri uyuyamıyorum. Eşim sağolsun arada masaj yapıyor bi o rahatlatıyo ama kısa bir süre için. Bebişimiz iyi olsun gerisi önemli değil tabi ki diyip sabrediyorum ☺️ Bizim anneliğimiz çoktan başladı 🥰