Merhabalar;
Bir sorum olacak. 9+2 haftalık ikiz gebeyim. Son 2 haftadır artan bir kalça ağrım var(sol popoda içten hissettiğim) gebelik oncesi boyle bir problemim yoktu. Yoga falan yapıyordum. İlerki haftalarda bebeğin büyümesiyle olması normalmiş ama şuan garip geliyor. İşe gittiğim günler dayanılmaz oluyor eğilip bir sey alirken adım atarken otururken acıyor. Haftasonu yatıp dinlenince geciyor. Oturma minderi aldım ise yaramadı. Başına böyle bir şey gelen var mı? Doktoruma gittiğimde söyleyeceğim artık 😔