Uca ben gebelik başından beri doğum hastanesine gittim ozaman doktor istemişti bu tahlilleri ultrason bölümüne gittim bana 2 ay sonra randevu verdi meğer erken alınıyormuş bu yüzden doktor istemiş bende günüm geldiğinde gittim tahlillerimi yaptırdım yani haftasına göre ayarlayıp randevu veriyorlar sanırım ama özeller gerçekten çok pahalı yazık günah heleki herşeye zam yaptılar özeller zaten tahlillerden para kazanıyo aynı işlemleri devlette yapıyor sonuçta
üstelik paran cebine kalıyor evet özel kadar çok ilgili olamasalar da en azından işin görülüyor ben doktorumdan memnunum özel oda ayarlıyorum orda kendime doğum için zaten kalıcağın 1 gece odam özel oluncada sıkıntı olmuyor şükür diğer odalr gibi ⅔ kişilik değil ama şimdi pandemiden dolayı nasıl oldu sistemleri bilmiyorum ama yine özel oda ayarlıcam inşallah bakalım ☺️