Bsraermis8 Bugün ilk defa mükemmel bı sırt ağrısı var . Çok fenayım a dostlar … Nedendir kii.. ne yapsam geçer 😣
BeyzA-93-22 Bsraermis8 o bende 8 den sonra başladı sırt agrısı şimdi daha cok var 😑 17 deyiz daha kasık agrıları başlarsa bittik rahim gelişip büyüme evresinde napcaz
Fnen Bsraermis8 23. Haftamdayım sütyenimi çıkarmamaya gayret ediyorum, çıkarsam bile braletle destekliyorum, birde sürekli egzersiz yapıyorum ufak ufak sırt ağrısı henüz yaşamadım çok şükür 🙏🏻
Bsraermis8 evlatkokusu0806 😒 geçmiş olsun . Sütyen mi ? Ayy hiç rahat edemem . Zaten numarası da büyümüş 😐
evlatkokusu0806 Bsraermis8 bende ilk 4 ay takmadım çok büyüdüler oda sırta doğal olarak yük bindi. Kafama dank etti takınca düzelir mi diye taktım destek verdiği için düzeldi. Sen bilirsin