Ftmarc Ali Koray Bayramoğlu çok çok iyi bi doktor ilk gebeliğimde ondaydım fakat düşük yaptım gerçekten aşırı çok ilgilendi bizimle ağladı bizimle üzüldü ve sürekli irtibattaydık fakat bende bi travma oluştu kürtaj işlemimden sonra o hastaneye birdaha giremedim yani bilmiyorum psikolojik olarak etkilendim… çukurambar koruya gidiyorum şuan 18+2 yiz 💙