Legolas cuma günü itibariyle idari izne ayrıldım 24. Haftamda. Mesela benim idarecilerim böyle bir teklifi asla kabul etmezlerdi çünkü ben ayrıldım yerime ücretli öğretmen alınacak, 32’de geri döneceğim ücretli öğretmen gidecek, 37’de tekrar ayrılacağım yeniden bir ücretli öğretmen gelecek. Anasınıfı öğretmeniyim ve bir dönemde üç kere öğretmen değişikliği çocuklar için de idare için de veliler için de sorun teşkil ediyor. Yasal olarak böyle bir hakkınız var tabi ama uygulamada pek sağlıklı olacağını sannmıyorum açıkçası