GAMSSE Meraba arladaslar hayirli aksamlar birsey sormak istiyorum hamileliginizde sac boyattinizmi boyatan cevrenizde kisiler varmi sacimi boyatmak istiyorum ama cok dusunuyorum yardimci olurmusunuz . Simdiden tesekkurler
Asyaveannesi36 GAMSSE doktorum asla önermedi organik boya ile boyayım dedim organik boya diye birşey yok bebeğinden daha mı önemli dedi bende doğumdan sonrasına bıraktım
GAMSSE Bnde netten filan baktim ilk 3ay sakincali sonra yaptirilabilir diyor aman bebegimden daha onemli degil boyatmam