Ylnnn dün sabah sağ tarafımda uykudan ani bir ağrı ile uyandım bıçak saplanır gibi geçer sandım ama geçmedi. Eşim ile özel hastaneye gittik acile Allah tan cumartesi günleri kadın doğum yerindeydi tekerlekli sandalye ile apar topar uzmanın yanına götürüldüm Altan muayene etti taş düşürüyorsun kanala girmiş dedi. Devlet Hastanesi’ne gönderildim 5 saat serum derken işe yaramadı üniversite hastanesine sevkim verildi orda ultrasona girdim 5,5 mm büyüklüğünde taş var dedi. Ortalama 5 litreye yakın ağrı kesici serum yedim ama sadece ağrıyı kesti bu sabah yine aynı şekilde uyandım kendimce hareketler yaptım kusunca geçti ama gün boyu sancılı durmadan su içiyorum 15 dk da bir tuvalet. Taş düşene kadar rahat yok artık.