Cero-19 38 .haftamıza girdik ama ne sancı ne agrı ne de açılmam var . Üstelik son iki gündür bebek hareketlilerinde azalma hissetim gibi eşim kuruntu yapıyorm diye hastaneye götürmüyor, son haftalarda hareket azlığı yaşayan oldu mu 😌içim çok huzursuz