Sweet_mom ben de doğum sonrası deforme olmaktan korkuyorum ama sadece kendi göz zevkim için, eşim kusura bakmasın içimden bir çocuk çıkıyor istemiyorsa beğenmesin valla hiç umrumda değil. Kendim kilo ve görsellik takıntısı olan bir insanım, eşim bir şey demese bile kilo almak, sarkmak, çatlamak gibi şeyler beni korkutuyor ama bu süreçte nasıl olsa hamileyiz diyerek çok çok yiyip kilo almazsak, doğum sonrası emzirirken de ipin ucunu kaçırmazsak toparlarız yaa 🤣 kendi kendimizi motive edelim bari