tuba_25 Ben 2 doğum yaptım sezeryan ile şim 3.hamileyim arası 12 sene ikinci doğumla doktorum normal yapabilirsin istersen dedi ama her doktor yapmıyor riskli olduğu için doktorunu iyi seçmelisin ama sezeryan istiyorum dedim normal doğumdan çok korkuyorum hiç sancı çekmedim bilmiyorum o yüzden sezeryan istedim zaten iki kere ameliyat oldum 3.de olsun artık hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah