yilmazfeyzanur1 Merhaba kızlar bu hafta neler yaşıyorsunuz. Migdem hassaslaştı ama herhangi bir kusma yok. Bünyem aşırı zayıflamış. İki haftadır grip + sünizit iyileşemiyorum. İştahsızlık var ama sanırım tembellikten kilo alıyorum. Sizde durumlar nasıl?
Sevi_l yilmazfeyzanur1 8 haftaya giricem iki gün sonra ama açayip kötüyüm resmen ağlıyorum midem bulanıyor kusuyorum hiçbir şey yiyemiyorum ve zayıfladım
Dilarabozdemir yilmazfeyzanur1 00.00 itibari ile 7+0 haftadan selamlar. Aşırı uyku hali var 2-3 gündür Sabahları midem bulanıyor ama kusma yok şükür. Onun dışında sık sık lavabo ihtiyacı hissediyorum. Sağlıkla gelsin de her cefaya razıyım
SerpilDmr yilmazfeyzanur1 geçmiş olsun. Benimde 6+2 bugün midem hassaslaştı ve bağırsak tembelliği başladı. Aynı durumu yaşayan var mı?
yilmazfeyzanur1 Sevi_l bendede iştah yok ama miğde bulantım geçsin diye zorla yiyorum. Surekli uyumak istiyorum anca rahatlıyorum. Ama malesef okul ev isi pek mumkun olmuyor.
yilmazfeyzanur1 Dilarabozdemir bendede durum ayni her gun beste uyaniyorum ve eve geldigim andan itibaren uyumak istiyorum. Bu surecte ogretmenlk yapiyorum. 7+3 ten selamlar olsun. Kokulara asiri hassaslastim ama henuz kusma olmadi cok sukur.
yilmazfeyzanur1 SerpilDmr en hassas donemler 6-7-8. Haftalar yemek dahi yapamadigim gunleri biliyorum. 9.haftada bulantilar bir nebze olsun hafifliyor.