OOzge25 Melikeke uygulamaya göre son 15 ama beyefendi ne zaman gelecek bilmiyorum. Çarşamba günü nişanım da geldi
alyaninannesi2 Benimde son 6 gün 😬 çok değişik duygular içindeyim. Kızım 2 hafta önden gidiyor o yüzden sezeryan olacağım bazen diyorum acaba önden gidiyor diye erken gelir mi ama suan hiç bir belirtim yok ☺️
Blueedreamssx alyaninannesi2 adet olacakmış gibi yada bel ağrıları olsun karın sertliğini yaşamıyor musunuz
Ruv123- 9 gğn kaldı geçen hafta sancı çıkmıştı nst de sürekli yalancı sancılarım oluyor beklemedeyiz😂kafası falan da yerleşmiş ama gelmeye niyeti yok gibi
alyaninannesi2 Blueedreamssx hayır benim sezeryan olacak bebeğim iri. Bugün kontrolüm vardı bebek kanala baya uzak normal gelmez dedi o yüzden 39 u geçmemek için sezeryan olacağım yoksa 4 kiloyu geçiyor