hs_mutluluk16 36+1 deyince 37 oluyor değil mi😅 bu hafta bitiminde doğum olursa içimizin rahat olması gerekiyor??? 36 haftalık hamile olanlar nasıl geçiyor hamileliğiniz?
Elifinannesi_ hs_mutluluk16 Bizde 35+4 olduk 36 diyelim 😬 erken doğum riskim var idare ediyoruz bi şekilde 🤰🏻
hs_mutluluk16 Busradlr99 ya benim erken doğum riskim oldu ona rağmen kasılma hiç hissetmedim nasıl bişey
hs_mutluluk16 Dlkbhr93 açıklığa neden baktılar nst de sancı mı çıktı? Benim bebeğim 32. Haftada aşağı indi ama hiç sancım vs olmaıdı ben mi anlamıyorum diyorum bazen
alyaninannesi2 Dlkbhr93 açılmaya ne şikayetiniz vardı da baktı ? Çatı muayenesi için erken değil mii? Bende 37+1 ama ne kasılma var ne başka birsey 😬
Busradlr99 hs_mutluluk16 benımde vardı malesef ciğer geliştirici vuruldum 31 haftada valla ilk önce toplanıyor sonra kasılıyor
Elaz alyaninannesi2 ben 36 yim alttan sancim çok oluyor adet agrisicgibi ağrı çekiyorum belim bacakalrim şuan uyuyamiyorum her an dogurcam gibiyim
Dlkbhr93 alyaninannesi2 gecenin bi yarisi dogum sancisi ve alttan baski hissettim doktora gittigimde 3 cm aciklik var dedi nstde sancilar cikti ama bekleyince sancida aciklikda ilerlemedi doktorda bu sekil beklesin ne kadar dursa kar dedi o zaman 35 haftalikdi suan 36 arti 1 en azindan bir hafta kazandık ama cok zor geciyor
alyaninannesi2 Dlkbhr93 Allah yardımcın olsun canım 1 hafta daha bekler inş 🤲🏻 37 den sonra erken doğum sayılmıyor. Sen iyi beslen sağlıklı olun gerisi inş atlatılır unutulur. Sağlıkla gelsin inş rabbim sana bağışlasın kolay bir doğum nasip Etsin inş 🤲🏻
Dlkbhr93 alyaninannesi2 sagol cnm allah hepimizi bir avazda kurtarsin insallah benim ikinci dogumum olucak yinede acemiyim
Dlkbhr93 hs_mutluluk16 ara ara geceleri geliyor bazen ama geciyor doktor haftada bir kontrol ediyor hem alttan hem ultrosonla hemde nstye baglayarak dogum sancisi gelene kadar bekliycem bu sekil