Asel2520 rana_oko prilam dr diye mide bulantısı ilacı var birebir ben onu atmasam çok kötüyüm günde 3 kere alıyorum çok rahatım
Mrvsmt2502 rana_oko size iyi geleni deneyip bulmalısınız. Bana chircill çok iyi geliyordu. Bazılarına elma bazıalrına çubuk kraker vs iyi geliyor
Mine1 rana_oko benim henüz başlamadı ama doktorum ilaç vermedi olursa taze zencefili küçük dilimle ağzına al ve hafif hafif dolaştır dedi Bir de bilekteki akupunktur noktasına bastırmamı söyledi ☺️
Zehratay Bende 14. Haftadayım ama çok kötü midem düzelir sanıyordum herkesin aksine benim de akşamları çok midem bulanıyor