ipekveatlas selamlar eczacı olduğunuzu yazmışsınız, bir fikir alırım diye yazıyorum. benim de antibiyotik kullanmam gerekti. Sulbaksit 1 gr IM alıyorum. İlacın prospektüsünde hamileler için kullanmayınız ibaresi var ama doktor bunu yazdı. Yaptırıyorum iğneleri ama kafamda soru işaretleri var. Ne önerirsiniz?