7 Aralıkta 40ına girecek olan kızıma doktorumuz acilden girip baktırırsınız demişti. Ama beklemedi kızım 🥰
5 Aralık saat 1 buçuk gibi foruma bakıyordum bebek bir yerde toplandı eşimde yeni yeni uyuyacak dedim Allah bak toplandı o da kafası yukarıda mı acaba yok dedim kafası altta kanalda elimi aşağı kafa tarafına koydum birşey tık etti sesi duydum..
Dedim ben bir tuvalete gideyim ayağı kalkmamla birlikte ayaklarımdan sular boşaldı.. Ama öyle bir parça su ya da akıntı gibi değil baya altıma kaçırıyorum gibi dedim belki su olmaz sonra tekrar gelmeye başladı daha az sızıntı şeklinde ama sıfır sancı kasılma.. Dedim bir duşa gireyim böyle gitmeyeyim o arada eşim söyleniyor çocuk gelecek sen hala duş alıyorsun saçın ıslak kalacak hasta olacaksın üşüteceksin falan diye. Bu arada banyo yaparken parça gittiğini fark ettim. Tamam dedim herhalde doğum bu 😄
Doğum çantamı pusetimi falan aldık doğru hastahaneye
Acilde muayene oldum açıklık 1-2 cm arası çıktı sancı yoktu.. Açıklığa bakarken sürüntü örneği aldılar. Su geldikten sonra çıkışın pHını değiştiriyormuş. Gelen su mu akıntı mı netleştirmek için bakıyorlarmış. Daha sürüntüyü almadan su gelmeye devam ediyordu benden ama artık baya pembeli minik minik kan karışımlı ama durmuyordu. Hiç böyle olabileceğini düşünmediğim için altımdaki günlük ped hiçbir işe yaramadı peçetelerde kesmiyordu sürekli değiştirmeme rağmen. Yatışım yapıldı doğum hanede odaya geçtim. Hemen orada cırtlı bez yardımıma yetişti. Bu noktada kesinlikle külot bez istemiyorlar çünkü sürekli alttan muayene oluyorsunuz.. Eğet külot olursa her seferinde yandan yırtıp açıyorlar birde o sancı ile indir kaldır bile yapamadım ben..
En büyük pişmanlığım bana elbiseye gerek yok pijama takımı yeter dediler ama bu noktada indir çıkar yapma durumunuz olmuyor benim çarşag dışında altında bez ile çektim acımı.
Neyse uzatmayayım suyum 2de geldi yatışı yapana kadar saat 5 olmuştu yavaş yavaş sancı artıyordu. Su azaldıkça bebek açmaya başlarmış.
Bakıldı 3 cm saat 7 gibi 5 cm dediler en son 8 gibi 7 yi geçiyor dediler..
O kadar uykusuzdum ki sancı geçtiğinde uyuya kalıyordum. Sancı ile uyanıp nefes alıyordum vr inanılmaz bir bel kemik ağrısı.. Sanki belim düşüyor gibi. Sağolsun öğrenciler hep masaj yapıyorlardı. En son uyandım ve inanılmaz bir baskı ve tuvalet yapma isteği dedim ki doğumum başladı. Hemen doğumhaneye alındım.
Devlet hastahene sinde doğumum oldu ama o kadar herşey iyiydi ki Hamdolsun..
Ebe kontrolünü yaptı doktor anlatmaya başladı güçlü iki kere ıkınma ile epey yol kat ettik. Kanamam olmasaydı keside atmayacaklardı. Bebişimi hemen ten taması verdiler ama eşi içeride idi işte beni biraz zorlayan oydu halim kalmamıştı ve ıkınmam gerekiyordu. Bir 15 dakika boyunca uğraştık ama şükür.. 48 cm 3 kiloluk bir premses ile odamıza döndük şükür.
Bekleyen herkese sabır ve çeken herkese şifa diliyorum.. 💜