Bende 6 gün sonra zorunlu sezeryan olacağım. Normal doğum her zaman korkınç gelmiştir ama aslında en sağlıklısı. Herkesin dikişide olmuyor. Arkadaşım sezeryan oldu bugün 10.günü dikişlerim çok ağrıyor hala diyor. Bende bir tık korkuyorum ama artık başa gelen çekilir 😬