Nasipmiş cidden bu işlet ben 4 yıllık evliyim son 2 yıldır istiyorduk hele son yıl artık tüm derdim oydu devlet hastanesinde tüp bebeğe gitmeye başladım yemediğim içmediğim şeyler kalmadı en son Ramazan ayında rahim filmi çektirdim o ay sadece yumurtlama gününde ilişkiye girdik öylesine nasılsa olmuyo nasipte yoksa tüp bebek denetiz dedik be ben o ay hamile kalmışım inanamadık hala inanamıyoruz 32 haftama girecem salı günü
Kafana takmamaya çalış diyecem olmuyor öyle benim 3 yaş büyük bi arkadaşım vardı eşinden boşanacaktı bigün geldi ben 5.5 aylık hamileyim dedi benden saklamış hamile olduğunu senin olmuyor oyuzden söyleyemedim dedi ben ogün ölmek istedim bunun bile oldu benim olmuyo rabbim beni neyle sınıyorsun dedim kıskanmadım sadece üzüldüm hem benden saklamasına hemde benim olmamasına üzüldüm ve inanırmışım bacım ben o ay hamileymişim rabbim bana da nasip etmiş